27 March, 2009

Sinnest Sin

Aku calmed down bile aku dah spend time sendiri. Keje aku tak buat langsung 2 hari. Aku betul-betul banyak fikir. And the climax was just now. Everything settled. I already have my answer.

And this is… the very… real… truth.

“I've done the sinnest sin… in public”.

It’s true. Orang tua-tua cakap. Kalau bertemu, ade hikmahnye. Pisah pun, ade hikmahnye. I’m correcting my mistakes. Aku ngaku aku yang silap. Too anxious to blame. Homosapien bertanduk halus tu aku rupenye. So the lamb was really stupid. Coz the lion is actually a lamb also. But a better one --> faham tak???

And so in public also…

“I am so sorry. Tapi kalau kau jelaskan awal-awal, this won’t happen. But still… I’m really sorry”.

Ape yang jadi, betul-betul dah ajar aku macam-macam. Pengajaran yang tak boleh diajar. Yang kalau kau dah go through, baru tau. Aku tau yang orang ramai, big fan, groupie girls aku memang akan marah dgn aku punye bile bace ni. But I don’t care. Marah la. I’m in a learning process.

So, ni yg aku belajar.

  1. Jgn la anggap betul-betul dah faham gf korang.
  2. Kalau buat silap, jgn deny & ego. Mudahkanlah lidah utk minta maaf.
  3. Jgn cepat menuduh yang bukan-bukan.
  4. Dan the most important thing is, selalu sedar kelemahan diri, not others.

So, this is me being a jerk. And enough already. Aku ade promise something dgn dia tadi if she tells me truth, well NRSYZWNBNTMDJHR, I’m full filling my promise. Sorry again.

And so, ends the episode of “Hero Perasan”. Aku la tu…

No comments:

Post a Comment