05 February, 2011

Sesuatu Yang Makin Aneh

Here, I sums a bit what had happened for the past a month. Some of it kinda weird. Ada jugak yg buat aku happy. Overall, I think it went well. =)

Birthday
20th January, dah takdir aku lahir date ni. But I never expect I would forget it. Sampai la mak & adik aku yg call, then wish birthday dgn nyanyi lagi lagu birthday. Aku sgt2 terharu. 1st time ever aku lupa birthday aku sendiri. Nasib baik time ni Hasif & Halim ade lepak dgn aku. Kalau tak, lonely birthday boy ler jawabnye. Haha. THANKS MAK!

Engagement
Ramainye kawan2 aku nak bertunang dah. Especially girls. Setakat ni dah 3 orang yg bgtau die nak bertunang dah. Good for them. Dah smp seru la tu. It's Allah swt's will for you people to be happy! I will pray for you kawan2! Semoga ke jinjang pelamin terus ke akhir hayat. Amin!

Otak?
Dan paling terbaru sekali, otak aku berpenyakit. Sounds funny right? Sedih tu sedih jugak, but the show must go on. Life itself must go on. At 1st, YES aku mmg panic bile dpt tau but then again, I am who I am. Allah swt dah tentukan. As far as I know, I'm not dying. But still... hmm...

That's it for now.

2 comments: