12 December, 2012

12-12-12

Mukadimah
So today is the 12th DECEMBER 2012 pendekkan jadinya 12-12-12 lah. Some say it's a good date to start fresh ataupun melangkah ke alam baru contohnya ramai kawang2 yg nikah hari ni, beranak hari ni (???),  break up?, special vacation & in my case, OPERASI MEMBERSIH BLOG ni balik.

Resolusi
It's been a long long long long time since my last post hasil dari byk300x issues yg kena handle smp tahap Power Rangers. Soooooooo.. bile log in balik blog ni, halamakkkkk suma gamba2 hilang dah. Aku pun lupa apa web yg simpan animal (menatang) tu suma. dan jawabnya, kena renovate balik lerrrrrrrrrrr! 1st up, alang2 gamba takde dah aku continue takmo letak muka aku dah kat khalayak ramai.

Untuk 12-12-12 aku ni, pagi2 dah ade benda best... Aku menerajui league dlm Fantasy Premier League! NO. 1 !!!!!!!!!!



p/s: Don't judge, just take the good things. We are humans afterall. Having fun is much more awsome!

No comments:

Post a Comment